Popular Posts

Thursday 21 November 2013

BB PLUS COLLAGEN- COLLAGEN UNTUK LELAKI JUGA

Lelaki dan kolagen.

Ramai yang ingat kolagen hanya untuk perempuan je kan. sebenar nye kaum adam pun perlu kan kolagen tambahan untuk memulih, membina dan memperbaharui sel kolagen baru.

Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.

Untuk pengetahuan anda, bila seseorang tu meningkat dewasa, banyak protein yang ada dalam kulit mula hilang. Bila dah hilang, kulit akan mula jadi kedut dan kusam.

Jadi, apa kena mengena dengan kolagen?

kolagen sebenarnya adalah sejenis protein yang ada pada kulit. Boleh dikatakan 70% dari kulit-kulit kita mengandungi kolagen. Tapi apa akan jadi kalau kulit kekurangan kolagen tertentu? Dah semesti nye kulit akan cepat kendur dan banyak garis-garis halus dan kasar mula timbul. Sebab tu orang yang kurang kolagen mudah nampak tua dari usia sebenar dia.

So kaum adam sekelian, jom tengok testimoni lelaki yang mengamalkan minum BBplus collagen...kolagen berasaskan ikan. Jangan fikir kolagen ni untuk cantik semata-mata tapi sebenarnye kolagen ni lebih dari tu. Selain cantik kan badan kolagen jugak baik untuk sendi dan membuatkan kita lebih cergas bertenaga.



 
Selain tu juga,Sebenar BB Plus Collagen sangat Memakat Air Mani Lelaki,Menyihatkan Sperma,Sesuai utk yg ingin menambah Zuriat...
 
 
 
 
Collagen tidak tertumpu kepada wanita sahaja,Lelaki juga amat di serankan..
 
Contact Yaya 013-8814845 for Purchase
 
Tetail Price RM182.00
Whatsapp Me for best Price...

No comments:

Post a Comment