Popular Posts

Tuesday 25 February 2014

SM/SSM - Future Leaders 2015 ( Putrajaya Marriot Hotel 22 Feb 2014)

Assalammualaikum dan Salam sejehtera semua....

Alhamdulillah hari ni boleh bernafas lagi..Hari ni kita nak share tentang kepentingan kita Hidup ini mesti ada ilmu,Tak kisah lah ilmu dunia mahu ilmu akhirat.Tetapi kita di serankan untuk mengimbangi kedua2 ilmu dalam kehidupan kita.

Bagi Yaya ilmu ni kena kita cari,tak kisah lah walaupun dah habis sekolah,kita kena timba dan cari ilmu tu walaupun hingga menyeberangi Laut China Selatan.

Baru2 ni Yaya dan Leader A.K.A best friend pergi bersama ambil peluang tuntut ilmu hadiri seminar SM/SSM 2014 di Putrajaya Marriott hotel.Pengorbanan sekarang bukanlah hanya pengorbanan kosong seperti angin dalam botol yg tak nampak dan tidak kelihatan Bentuknya.

Rata2 mereka yg berjaya ialah,mereka yg sanggup berkorban dan bersusah-susah dahulu.Kepastiannya Kejayaan itu menanti akhirnya.Setiap hasil tak datang bergolek begitu cepat.Ada yg 6 bulan,1 tahun,2 tahun dan ada yg 3 tahun atau tak tau bila kn.Namun kenikmatan kejayaan tu tak tergambar dengan kata2...hanya Org2 sekeliling boleh menilainya.

Dalam Seminar ni banyak benda2 baru yg di dedahkan membuatkan diri kita lebih yakin untuk menjadi usahawan muda yg berjaya dan berilmu.Kita hanya follow dan membuat tindakan selanjut.Insyallah kejayaan menanti kita di sana.

Rasa sangat bertuah berada dalam Greens Leaders Academy Malaysia ni.Sikap2 pemimpin yg sentiasa membantu rakan kongsi dalam merealisasikan impian kami.Beruntung sangat kami berada dalam Company yg sangat kukuh.

Antara yg membuatkan Yaya kagum dengan GLAM dan HAI-O Marketing Sdn Bhd:-

Bonus sehingga 67%
Percutian percuma 3 kali setahun
Kelas Percuma
dan Personal Touch by leader.

Pada rakan2 yg masih tercari side income...saya syorkan sangat menjadi salah seorang ahli HAI-O...dan 22 Tahun di malasyia dan bukannya business yg tumbuh bak cendawan yg hanya kembang sekejap dan layu,kucup dan hilang di penghujungnya.

pemdapatan yg halal dan tak da riba membuatkan kita sentiasa di lindungi Allah S.W.T

Seberang pertanyaan,bolehlah berhubung dengan Yaya

FB: YayaEen
Intagram: Yayaeen
Whatsapp : 013-8814845

ni nak share sikit....gambar time Course tu.....hehhehe

No comments:

Post a Comment