Popular Posts

Tuesday 12 November 2013

Majlis Ulang Tahun Hai - O Marketing Sdn Bhd Ke 21

AAssalammualaikum dan salam Sejehtera semua....
 
Alhamdulillah tahun ni joins sekali raikan majlis ulang tahun company.Banyak pekara2 yg best yg nak di share ni.
Pada 8hb Nov 2013 we all seramai 6 orang dari labuan berangkat ke KL.Pada 09hb November 2013 Kami Berangkat ke MIECC Serdang K.Lumpur.
Setibanya disana kami teruja..bukan ratusan manusia...tapi ribuan manusia yg hebat2 disana.Aktiviti pertama mestilah ambil gambar hehehhe....
Saat2 yg di nanti2kan pun di umum..semua ladies di jemput naik ke tingkat 1 utk show Premium Beautiful Elegance By Dani Maia model from Brazil. Perghhh dah lah premium beautiful Elegance tu mengancam tambah lagi pemakainya mengancam.selesai ja kat atas, we all turun bawah blik...jmpa leader2 semua..memang best masa tu,banyak photo kenangan di ambil bersama leader2 yg berada di KL,rasa sangat kagum dengan pengorbanan semua yg datang,tujuan kami sama,iaitu ingin berjaya seperti mereka2 yang telah berjaya di Platform ini,Terima Kasih Hai-O Marketing Sdn Bhd....Apa yg harus kita fikir,semua org boleh berjaya, tapi apa yg perlua ialah pengorbanan, Insyaallah Majlis Ulang Tahun Hai - O Marketing Sdn Bhd akan kami hadiri lagi tahun depan.
 
 
 
Antara Kami yang Datang Ke MUT 21 From Glam Labuan..
 

No comments:

Post a Comment